دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳

اصلاح فرم بینی با فیلر

فرم بینی را با استفاده از فیلرهای پوستی اصلاح کرد. این روش به عنوان "رینوپلاستی غیرجراحی" هم شناخته می‌شود و به صورت موقت اصلاح فرم بینی بافیلر را بهبود می‌بخشد. در اینجا چند مرحله اصلی این روش آمده است:

  1. مشاوره: برای شروع، بهتر است با یک پزشک تخصصی پوست و زیبایی مشاوره کنید. او می‌تواند شما را راهنمایی کند و توصیه‌های لازم را ارائه دهد.

  2. انتخاب فیلر: پزشک شما به شما نوع فیلر مناسب را پیشنهاد خواهد کرد. فیلرها معمولاً از موادی مانند هیدروکسی‌آپاتیت کلسیمی (Calcium Hydroxylapatite) یا هیالورونیک اسید ساخته می‌شوند.

  3. تزریق فیلر: پس از انتخاب فیلر، پزشک با استفاده از سوزن یا کانیولا فیلر را به ناحیه مورد نظر در بینی شما تزریق می‌کند. این فیلرها به نرمی بینی شما حجم می‌دهند و فرم آن را تغییر می‌دهند.

  4. مداومت: نتایج اصلاح فرم بینی با فیلر معمولاً تا چند ماه دوام دارند. بنابراین، شما ممکن است نیاز به جلسات تکمیلی داشته باشید تا نتایج به مرور زمان حفظ شوند.

در هر صورت، این مهم است که از پزشک متخصص و ماهری استفاده کنید تا جلسه تزریقات با دقت و امانت انجام شود. همچنین، پیشنهاد می‌شود که از پزشک خود در مورد نتایج مورد انتظار و ریسک‌های ممکن پرسش کنید تا تصمیم بهتری بگیرید.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.